الأربعاء، 24 فبراير 2010

تردد قناة نغم ستار اكاديمى El frequency channel Star Academy 7


Frequency channel tunes and Star Academy on the Nile Sat and Arab Sat
 

Star Academy Arabic12530 H3000 - 3 / 4orStar Academy Arabic4156 VPALReluctance on the Arab Sat1182227500 V

37 التعليقات:

غير معرف يقول...

اكيد باسل راجع على الاكاديمية

غير معرف يقول...

ممكن ترردد ستار اكاديمي لان ما بتشتغل القناة عندي
ومبرووووووووووووووووك رجوع بسولتي

غير معرف يقول...

رحومه ومحمد وباسل احلى ثلاثي الله لايفرقهم ويظلو مع بعض ديما

غير معرف يقول...

مهدي احلي جزائري الله يحفظك من العين

يويو يقول...

انا بحب محمد علي ومحمود شكري موت احلي شباب يا ولاد الفراعنة يويو من مصر

غير معرف يقول...

بحب ناصيف كتيررررررررررر

غير معرف يقول...

وبحب محمد رمضان كتير

غير معرف يقول...

الله الله عليك يا مهدي والله بطل بأخلاقك العالية

غير معرف يقول...

هاي شباب كلهم بيعقدو بس مهدي ابن بلدي احلى و خلوق جداواصل

غير معرف يقول...

بليز بدي تردد ستار اكاديمي7 على نايل سات بلييييييييييز

غير معرف يقول...

عيب عليكم كل مرة مهدي نوميني

غير معرف يقول...

بدي تردد ستار اكاديمي7 على نايل سات بلييييييييييز

غير معرف يقول...

اههههههههههههه عليك يا مهدي بلا مهدي ستار اكاديمي ولاشي احلى شب

غير معرف يقول...

رحمة استحي على حالك جننتيه لمحمد رمضان حلي عنو بآ

غير معرف يقول...

1.2.3vive mehdi

غير معرف يقول...

لو سمحتوو يا احلى منتدى انا عايز تردد قناه نغم

غير معرف يقول...

ممكن تردد قناه نغم ستار اكاديمي 7 على النايل سات

غير معرف يقول...

;l;lllllljj

غير معرف يقول...

ربنا معاكو يا محمد على ويا محمود شكرى كان نفسى اقول ويارنيا بس خلاص ربنا معاكوا يا ولاد مصر يا حلوين

غير معرف يقول...

مهدي بغني احلى غناء اجنبي مثل محمود شكري بضل بالاكادمية ومهدي بيطلع ليش يا ترا

غير معرف يقول...

ممكن التردد الصح ع النايل بليز

حسين يقول...

سلام عليكم انا حسين من العراق الانبار احب اكلج يارحمه لضلين لازكه عل محمد رمضان وترى فشلتينه

حسين يقول...

زيونه حياتي شكد احبج انا حسين من العراق وعوفي نصيف وانا اتزوجك هع

غير معرف يقول...

انا بحبكم كلكو اوى بس باسل المفروض يخرج عشان 3 مرة ويدى فرصة لباقى

ساندى السنى يقول...

انا ساندى من مصر وبحبكم كلكم وربنامعاكم انشاء الله رياريت يامغربى تشتغل اكتر من كدة ومحمود شكرى انت كنت تحفا فى البريم يارب تفضل على كدة واحسن كمان وبرغم انى مصرية وبحب شكرى ومغربى طبعا لكن انا بتمنى ان ناصييييييييف يكون الاستار السنة دى وربنا معاكم

غير معرف يقول...

I LOVE NASSIF AND ZAINA

غير معرف يقول...

انا سحر احب زينةوناصيفورحمةومحمد رمضان وبقول لمحمد رمضان مش راح تلاقي احسن من رحمة بيتجنن

غير معرف يقول...

انا اسما بيقول لمحمد رمضان لاتزعل رحمة وانا بحبكم

غير معرف يقول...

ناصيف انا بحبك انتا وزينة ناصيف كديش بيتحب زينة

غير معرف يقول...

انا بحب محمد على ومحمود وبكرة ميرال واحسن انةا طلعت عشان مايصة ورخمة

غير معرف يقول...

انا بحب سلطان وطاهرة

اية احمد عفيفى يقول...

انا بحب شكرى واسما وياريت تاخد بالك على اسما يا شكرى وصحيح موضوع الخطوبة دة ولا أييية يا شكرى ...على العمووم اسما تستاهل وياريت تخطبها ويكون الخبر صحيح لانها بجد بتحبك اووى

غير معرف يقول...

استار اكاديمي

غير معرف يقول...

يا شباب و صبايا رحمه بنت المغني رياض احمد

غير معرف يقول...

ابى تردد القناه على النايل سات بليييييييييز

غير معرف يقول...

هاتتنمبالتبالعهم

غير معرف يقول...

سلام عليكم كل الشباب بقولكم انتبهوا على سلطان بليز لانه يحبكم كلكم ويساعدكم ساعدوه بليز
رحمه ترجعي بالسلامه يارب انتي ومحمد رمضاااااااااان
طاهره غنيلي بليز اغنيه رومنسيه
ابو نوسى السعوديه ..

إرسال تعليق

 
فيلم 1000 مبروك. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.